Чутливий, плавний, ефективний. Ось три переваги нового CR-V Hybrid. Його розумна і вдосконалена гібридна трансмісія забезпечує плавне і захоплююче водіння в кожній подорожі.
Система Honda Hybrid Performance оснащена інтелектуальною технологією багаторежимного водіння (i-MMD), що складається з електромотора, генератора, двигуна внутрішнього згоряння Аткінсона і інноваційної прямої трансмісії.
CR-V Hybrid оснащений економічним 2,0-літровим бензиновим двигуном i-VTEC, потужним електромотором і іонно - літієвим акумулятором. Максимальна потужність складає 184 л. с. (135 кВт) з обертовим моментом 315 Нм. Замість традиційної використовується одноступенева трансмісія з фіксованим передавальним числом, безпосередньо з'єднує рухливі вузли для більш плавної передачі крутного моменту.
Гібрид Honda дарує ні з чим незрівнянні відчуття спокійного, м'якого старту в електричному режимі. Бензиновий двигун підключається настільки тихо і непомітно, що ви навіть не можете сказати, чи працює він.
Величезною перевагою CR-V Hybrid є те, що вам не потрібно шукати зарядну станцію або встановлювати спеціальну розетку вдома. Двигун постійно заряджає акумулятор в дорозі, досить тільки заправлятися бензином. Також, гібрид скорочує витрату палива, економлячи ваші гроші і піклуючись про навколишнє середовище.
Для максимальної ефективності, в місті CR-V Hybrid буде автоматично перемикатися між режимами гібридного приводу і електромобіля. У режимі гібридного приводу надлишки енергії, що виробляються бензиновим двигуном, можуть використовуватися для підзарядки акумулятора через генератор. Режим бензинового двигуна є найбільш ефективним для руху на крейсерських швидкостях по автострадах.
На помірних швидкостях CR-V Hybrid зазвичай працює в режимі електромобіля більше половини всього часу в дорозі, а на високих швидкостях - приблизно третина часу. Контрольне програмне забезпечення системи i-MMD безперервно визначає, коли переключитися на той чи інший режим для максимальної ефективності, в залежності від ситуації і навколишнього оточення, водієві не потрібно самому вибирати один з трьох режимів водіння: електричний привід, гібридний привід або бензиновий привід.
У режимі електричного приводу ходової мотор харчується виключно від акумуляторів, забезпечуючи тихе водіння з нульовими викидами.
У режимі гібридного приводу бензиновий двигун передає потужність на електричний генератор, який живить електричний ходової мотор, тому зайва потужність бензинового двигуна повертається через генератор для підзарядки акумуляторів.
У режимі бензинового приводу колеса приводяться в рух двигуном внутрішнього згоряння. Якщо вам знадобиться додаткова потужність для швидкого маневру обгону, то підключиться електромотор.
Усередині Honda CR-V Hybrid вас оточує розкішний і витончений салон з новітніми технологіями допомоги водієві і інформаційно-розважальною системою. До того ж, Honda CR-V Hybrid оснащений унікальним екраном водійського інформаційного інтерфейсу (DII), на який виводиться поточний стан приводу, щоб водій краще розумів, які джерела енергії використовуються для приведення автомобіля в рух. Показується рівень заряду іонно-літієвого акумулятора, графічне зображення потоку енергії і стан підзарядки системи.
Тут вас чекають комфорт, простір і універсальність, якими славиться CR-V.