Новини та акції / Новини / Найменший за розміром, але ж ніяк не за значенням - стрітфайтер CB300R

2021-06-17

Найменший за розміром, але ж ніяк не за значенням - стрітфайтер CB300R

Найменший за розміром, але ж ніяк не за значенням - стрітфайтер CB300R. Призначення мотоцикла випливає з його сухої атлетичної статури: ігнорувати затори, вправно маневрувати поміж автомобілів, перевозити свого власника з дому до офісу за мінімальний відрізок часу.
CB300R - наче чашка ранкової кави, котра посилює збуджувальні процеси в корі головного мозку та налаштовує на продуктивну роботу. Та на відміну від кофеїну, наймолодший представник родини CB має інший тонізуючий інгредієнт, а точніше - цілий набір "технічних" інгредієнтів.
Одноциліндровий двигун об'ємом 286 "кубиків" видає 31 кінську силу та 27,5 "ньютонів" крутного моменту - цього достатньо, аби демонструвати стабільні 3 секунди до 60 км/год та 7 секунд до 100 км/год. Спритність потребує постійного контролю над зайвої вагою, тож CB300R звів відсоток підшкірного жиру до мінімуму: 143 кг "мокрої" маси - із усіма технічними рідинами та повним баком бензину. Це найкращий показник у класі.
Який би запальний не був двигун - все марно без адекватних підвіски та гальм. Тут про себе нагадує ще один тонізуючий інгредієнт CB300R - абсолютно "доросле" шасі. Ось його конструкція: стальна діагональна рама; передня підвіска Showa перевернутого типу із не менш дорослим діаметром "пера" в 41 мм; чотирипоршневий передній супорт із радіальним кріпленням, котрий працює в парі з 296-ти міліметровим гальмівним диском; задня підвіска Pro-Link з прогресією та моноамортизатором Showa з регулюванням переднатягу пружини.
Всі ці незрозумілі на перший погляд слова разом роблять просту та зрозумілу роботу: дарують пілоту CB300R постійний прозорий зв'язок між колесами, гальмами та кермом - як при маневруванні на низькій швидкості, так і при активній динамічній їзді.

Дізнавайтесь першими про найкращі пропозиції від офіційного дилера Honda «Юме Авто Центр»