Мотоцикли

NC750X

Опис Характеристики, ціни

Історія розвитку моделі.

Модель дебютувала 2012 року у вигляді кросовера NC700X та дорожника NC700S. Honda також випустила на ринок три споріднені з NC моделі - максіскутер Integra 700 того ж року, пригодницький скутер X-ADV 2016 року та круїзер CTX700 у 2014 році. На мою думку, родина NC, а також роботизована трансмісія DCT та вже зняті з виробництва VFR1200F, VFR1200X - ключові продукти Honda кінця нульових та початку десятих років.

NC отримала рядну двійку на 51 кінську силу, яка базується на чотирициліндровому двигуні серії L13 автомобіля Honda Jazz 2009-2015. Діаметр та хід поршня (73*80 мм) - однакові. Збігаються й артикули поршня та шатуна. Стає зрозумілим, чому при назві “NC700” модель насправді мала об’єм 670 см³ - це половина від об'єму двигуна Jazz, який складає 1340 см³ відповідно.

Довгохідний двигун NC (хід поршня більший за діаметр) та його автомобільний характер став предметом захоплення одних мотоциклістів та нищівної критики інших. Я можу погодитися з аргументами обох сторін.

З одного боку, левова частка крутного моменту (50 Нм з 62 Нм) доступна з 2500 обертів. Аби зрозуміти, наскільки це добре - холостий хід NC коливається в межах 1150-1250 об./хв. Тому, достатньо рушити, перейти на другу передачу - й 80% тяги вже у вас під рукою. Це спрощує маневрування на низькій швидкості: в заторі, у міжрядді, на парковці, при старті з пасажиром. Тяга - той єдиний фактор, який дарує вам відчуття стабільності мотоцикла та прибирає страх втратити баланс. Низовий двигун в умовах міста - жирний плюс.

З іншого боку, довгохідний двигун NC, працюючий у вузькому діапазоні обертів (червона зона з 6250 об./хв.) - нудний на думку окремих мотоциклістів. Поясню, звідки ноги ростуть. В уяві деяких з нас досі живе стереотип, що єдиний правильний та канонічний двигун - рядна четвірка на 100, а ліпше ще більше, кінських сил, яка розкручується до 12000 обертів. Такі серця досі можна зустріти в японських CB400, CB1100, CB1300 та європейських CB650R, CBR650R, CB1000R, CBR1000RR. Ніде правди діти, практично безмежне прискорення, яке супроводжується фірмовою високочастотною мелодією чотирьох поршнів та двох розподільчих валів - окремий вид задоволення. Риторичним залишається питання: чи дійсно потрібен такий двигун мотоциклу, котрий має возити вас містом по справах з понеділка по п'ятницю та на природу в радіусі 200-300 км вихідними днями?

Перший рестайлінг.

2014 року Honda оновлює обидві версії NC. Нарешті назва моделі - NC750 - збігається з робочим об'ємом. Двигун збільшується на 75 см³, отримує другий балансуючий вал для коригування вібрацій високих обертів, потужність зростає з 51 до 54 кінських сил, а крутний момент - з 62 до 68 Нм. Потужніший двигун дозволив зменшити передатне число головної пари та подовжити шосту передачу, аби підвищити максимальну швидкість. На панелі приладів вперше з'явилися показники середньої та миттєвої витрати пального, для версії з МКПП - індикатор передачі. Об'єм бардачка зріс на 1 л - до 22 л.

Другий рестайлінг.

2016 року NC750 вчергове оновилася: акцент Honda зробила на електронному оснащенні та дизайні. Роботизована трансмісія DCT (Dual Clutch Transmission) вперше окрім економічного (D) та спортивного (S) режимів отримала 3 проміжні спортивні режими: S1, S2, S3. Режими визначають, при яких обертах комп'ютер підвищує та понижує передачі, чи дозволяє затримувати передачу при закритті газу. За моїми відчуттями, попередній безальтернативний S режим відтепер став чимось поміж S1 та S2. Фара та ліхтар змінилися на LED. Це додало сучасності та на жаль не покращило якість освітлення дороги. Панель приладів стала синьо-білою, вдруге збільшилась кількість інформації про поїздку, а шкала тахометру змінювала кольори залежно від стилю їзди. Вчергове на 1 л збільшився бардачок - до 23 л. На 7 см зросло штатне вітрове скло - краще, ніж попередній незрозумілий козирок, проте для туризму однаково не підходило.

Рестайлінг "2.1".

2018 року єдиним нововведенням став двоступеневий Traction Control із можливістю відключення. Це асистент, який фіксує просковзування заднього колеса та розриває зв’язок між рукояткою газу та двигуном, допоки різниця швидкостей обертання коліс не повернеться в допуск. При цьому не важливо, на який кут повернута рукоятка та чи продовжує пілот тримати її повернутою.

Останнє оновлення 2021 року.

Honda прибирає з лінійки дорожню NC750S та комплексно доопрацьовує NC750X. Інші дві моделі родини NC - CTX700 та Integra 700 - якщо ви про них ще пам'ятаєте, також зійшли з дистанції. CTX завершив комерційне життя 2017 року, через 4 роки після дебюту, не отримавши наступника. Integra отримала 750-тий двигун у 2014 році, а 2021 року переродилася в нову модель - Forza 750.

Дізнавайтесь першими про найкращі пропозиції від офіційного дилера Honda «Юме Авто Центр»